Baozun is the leading brand e-commerce service partner that helps brands execute their e-commerce strategies in China by selling their goods directly to customers online or by providing services to assist with their e-commerce operations. The Company's integrated end-to-end brand e-commerce capabilities encompass all aspects of the e-commerce value chain, covering IT solutions, store operations, digital marketing, customer services, warehousing and fulfillment. Leveraging its mastery of the four `I`s - interpretation, implementation, integration and innovation, the Company delivers omni-channel solutions to create seamless shopping experience across various touch points online and offline, enabling optimal and consistent branding and generating sales results that reflect its brand partners' unique e-commerce proposition.
Info & Links
CEO
Vincent Wenbin Qiu
Hauptsitz
No. 1-9, Lane 510, West Jiangchang Road SHANGHAI, F4 200436, CHINA
Daten bereitgestellt von Zacks Investment Research oder berechnet von FXEmpire. Alle Zahlen sind auf die nächste Dezimalstelle gerundet.
1 Die Gesamtzahl der im Umlauf befindlichen Aktien stammt aus dem zuletzt eingereichten Quartals- oder Jahresbericht.
2 Die Marktkapitalisierung wird anhand der insgesamt im Umlauf befindlichen Aktien und des letzten Aktienkurses berechnet.
3 Das EBITDA wird nach einer Methode berechnet, die von derjenigen abweichen kann, die ein Unternehmen in seiner Berichterstattung verwendet.
4 Der Streubesitz ist ein Maß für die Anzahl der Aktien, die der Öffentlichkeit zum Handel zur Verfügung stehen. Er errechnet sich aus der Anzahl der ausgegebenen und ausstehenden Aktien abzüglich der Aktien mit Verfügungsbeschränkung, die möglicherweise nicht öffentlich gehandelt werden.